Esrabyndr 30+1 den merhabalar 1650 kilo bebiş bana biraz zayıf geldi ama normalmiş doktor öyle söyledi
Tugceaker Esrabyndr evet normal önemli olan tekrar kontrole gittiğinde kilo almış mı almamış mı eğer almadıysa doktor saten sana yapılmaaı gerekeni söyler