Kürtajımın 40. Günü hala regl olmadım korunmalı ilişki yaşadık ama aklıma takılmıştı test yapayım içim rahat etsin dedim silik çizgi çıkınca şok oldum. Kan vermeye gittim beta 2.30 çıktı negatif oluyor sanırım. Böyle olup sonradan yükselen var mı acaba?