Femay Mavisevenbiri çoğu utandığı için çoğu da acıyacak diye kasıyor kendini. Merak etmeyin acı yok sadece farklı bir hissiyat var. Utanmayı da kaldırın lütfen tıpta utanma olmaz 💕