Eslam Nurcannnnby ay sende benim gibi olmuşsun 12 de 15 de 18 de gittim sonunda 22 haftalikken detaylida öğrendim 😀 Devlet hastanesi cok gec söylüyor ben cinsiyet icin özele gitmiştim saglikla gelsiin inşallah
Nurcannnnby Eslam canım ben hep özele gidiyorum hatta özel hastane değil direk özel muaynaneye gidiyorum ama doktor az daha büyüsün diye diye bu duruma geldim merak ediyorum 🙈🙈😅
Eslam Nurcannnnby genellerde özel hemen söylüyor makinalari cok iyi o yüzden demiştim biraz daha sabredin az kalmis 😀