Berivan_sr ben size ne zaman neye güleceğim hususunda herhangi bir açıklama yapmak gereği hissetmiyorum. Herkesin hayatına kimse karışamaz 👍 yorumuna güldüğüm üyenin bir rahatsızlığı olursa eğer eminim ki kendisi söyleyebilir o zaman, ben kendisine açıklarım, çok sizin vazifeniz gibi gelmedi bana.