rumikaa Ocl oyyy yaşayan bilir ilk haftalarda 20 yaş dişi çıkardım tam bulantılarım geçti iştahım açıldı derken diş tüm ağzımı yara yapmıştı hiç bir şey yiyememiştim 1 hafta tuzlu gargara yaptım doktorum sadece onu önermişti öylelikle geçti
Aysuns16 Bir doktordan hamilelik sürecinde tedavinin bir sakıncası olmadığını dinlemiştim. Yine de hekiminiz en doğrusuna karar verir.