Gmz_ackgz Kızlar 35+4 üm 2 günden beri sağ kalça kemiğim çok batıyor ağrıyor 10 gün önce de nilanıö gelmişti sizce doğum belirtisi mi?
Gmz_ackgz İlk doğumum 33+4 dü bu kadar çekmedim sanırım bunda hem lok kilo aldım hemde acayip yogun bir hamilelik geçirdim
LinamAsyam Gmz_ackgz 36. Hafta sayarsak çok erken değil dimi. Bebeğin kilosu nasıl ? Benimde kalçamda çok agrı başladı. Sizinle aynı haftadayım doğum olur diye korkuyorum
Gmz_ackgz LinamAsyam 36 dan sonra doğum olursa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ciger gelişimi vs için sıkıntı olmaz diye biliyorum ama artık sabırsızlanıyorım ve acayip zorlanıyorum Bian önce doğum olsun istiyorum
LinamAsyam Gmz_ackgz doğru bende duydum biz suan tam 35 haftalığız sıcaklar hareketler o kadar zorlanıyorum ki bel ağrısı başladı asla geçmiyor kilo da verilir dert etme
Gmz_ackgz LinamAsyam benm 36 hafta bugün tam kasıklarımda 15 dakikadır bir agrı var hafif hafif dua edin doğurayım ☺️