Semyil Kızlar doğumhaneye giderken sezaryen yada normal farketmiyor lohusa takımını ve hasta bezini iç çamaşırlarını beraber mi götürüyoruz yoksa odaya geldiğimizde mi giyiniyoruz?
Mervesoku Semyil odada giyiniyorsunuz kendinize geldikten sonra uyuşukluğunuz geçtikten sonra (sezaryan için söylüyorum )
tiniminianne Semyil Normal doğum yaptığımda doğumhanede ebeler doğumdan sonra giydirmişti, sezaryende sedye ile getirdiler odaya kendime gelince refakatçim giydirdi :)
momofmychildren Semyil sezeryandan sonra odaya geldikten 5-6 saat sonra hemşireler gelip giydiriyor uyuşuklugunuz geçince ilk bezi onlar takıyor sonra siz değiştirebilirsiniz
NM_mom Normal doğum sonrası beni önlükle odaya getirdiler, gece doğum yaptığım için önlükle yatmıştım ki zaten kalkamıyordum😂 sabah kendime gelince giydim lohusa takımımı🐨
Semyil NM_mom doğuma az kaldıkça beni bir telaş bir korku saldı neyi nasıl yapacağımı önceden planlamıştım ama şuan beynim durmuş gibi 😂