Prmas61 38+3 olmalı. İlki 41 haftaya gelmişti . Gece sancım.basladi az da su geliyordu. Sabah 7 gibi hastaneye gittik 5 cm kadar açılma vardı ama suni sancı takmislardi yinede öğlen doğdu. İkincisinde kolay ve hızlı oldu evde bekledik sancilarimi. 5 dk bir düşünce hastaneye gittim tam açıklık hemen doğum oldu