Beyza997 Merhaba, Haftalık hamileyim ve doktorum D vitamini olarak Coledan D3 damla yazdı. İlacın prospektüsüne baktığımda “hamileler için önerilmemektedir” yazıyor. Bu ilacı hamileliğinde kullanan var mı? Herhangi bir yan etkisini gören oldu mu? İlacı içmekte kararsız kaldım.
ozlemprlk16 Beyza997 ben ilk gebeligimde de kullandım şu an da 2.ci gebeligim buna da kullaniyorum bir sorun yaşamadım doktor reçete ettiyse korkmayın ve kullanın derim
BthB Ben de trecalcid kullanıyorum. Hamilelik durumunda doktorunuza danışın yazıyor. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Tedbir amaçlı hepsinde yazıyor.
Sltny ozlemprlk16 kaçlık kullanıyorsunuz dozunu Kadın doğum hekimi 20bin verdi haftada 2 kullan dedi O bitince asm’deki dr 2000 verdi her gün al dedi Kafam karıştı
Beyza997 İlk hamileliğim olduğu için endişe etmiştim. Ama yorumlarınız içimi rahatlattı. Teşekkür ederim
busraavmz Benim de doktorum bugün verdi aynı ilacı. 23 haftalığım. Yıllardır aynı ilacı reçete ederm dedi. O yüzden ona güvenip başladım ben de