Bundan iki gün öncesine kadar yerlerde sürünüyordum kusmaktan halsizlikten acillik oluyordum serum taktırıyordum halsizliğim hala var uyku hali falan ama bulantım 2 gündür yok ve o kadar mutluyum ki anlatamam yani artık piskolojik oldu bulanmasa bile ya bunu yersem bulanırsa ya şunu içersem bulanırsa diye bu haftalarda azalır diyorlardı acaba gerçekten biticek mi kusmam aynı durumu yaşayan var mı normal olarak yine koku hassasiyetim falan bar ama herşeyden kaçıyorum annemin yanındayım zaten ı bakıyor sağolsun mutfağa bile girdirmiyor Ama her birşey yememe 15 dk falan evin içinde haraket ediyorum midem sindirsin diye acaba onun mu faydası falan oldu normalde müdem asla sindiemiyordu yediklerimi