Ben bugün araştırma da Rauf melekoğlu na gittim gerçekten de ayrıntılı bakıyor her organa tek tek baktı çocuğun el ayak parmaklarına kadar kaç defa saydı iyice emin olup görene kadar detaylı bir ultrason yaptı. Devlet Hastanesi’nde de yaptırdım 5 dk sürmedi üç ölçüm aldı hadi tamam. Fakülte de randevu bulmak çok zor randevuyu en az bi iki ay sonrasına veriyorlar. Gebeliğinn başında olanlara tavsiye ederim şimdidn gidip randevu almayı deneyebilirler. Özel muayene olarak geçtiği için ücretli 1500 olması lazım. Ama sıra beklemek tam bir eziyet. Sabah 7 de başlıyor millet gelmeye sekreterin gelmesine yakın kuyruk oluşturuyorlar. Ben 6. Hastaydım muayenemi öğlen arasında oldum 12 yi geçiyordu. Oda bugün çok hasta olmadığı için sanırım. İkili taramada gittiğimde akşam 9da çıktık hastaneden. Acil bir ameliyat yada birşey çıktığında malesef hoca gidiyor artık tekrar ne zmaan başlarsa. Düzenli olarak da devlet hastanesinde fatih yiğit hocaya gidiyorum. Ama devlette ayrıntılıyı hocalar bakmıyor ayrı bir USG ye yönlendirilip randevu alıp öyle gidiyorsunuz sonuç doktora gidiyor diyorlar. Yani kısaca gözünüz kesiyorsa saatlerce beklemeyi Rauf hocayı öneririm.