Ftmaa28 e bebekte direk yenidoğan bedeni var. Alt üst takımda da ben yenidoğan hep kruvaze hastane çıkışı gibi olanlardan aldım çok çeşit yoktu e bebekten almıştım. Civilde ve lcwde bedenler 1-3ten başlıyordu sanırım ben 1-3ü yenidoğan olarak değerlendirip o şekilde aldım. Çevreden yenidoğan çok alma diyecekler ama benim çoğu arkadaşım gitti doğumdan sonra yetmediği için kıyafet aldı. Çok sık değiştiriliyor. Yıkanması, kuruması lohusa stresiyle onu çekemeyeceğim için yenidoğan çok aldım ben.