Linakiz1903 Kizlar 37.haftamdayim kuru dut iyi geldiğini duymuştum şimdiden başlamak gerekir mi nasıl bi tarif hazırlayabilirim ?
poyrazin_annesi28 Linakiz1903 Kuru dut falan bilmem ama şunu biliyorum ki ne kadar emzirirsen o kadar çabuk gelir sütün. Şimdiden hayırlı doğumlar post üstte kalsın 🌸
Linakiz1903 poyrazin_annesi28 2 haftadır damla damla geliyor zaten emzirirsem de inşallah rahat rahat gelir diye düşünüyorum Teşekkür ederim l🤗🙏
poyrazin_annesi28 Linakiz1903 Gelir gelir hiç sıkıntı etme zaten memelerde süt hazır sadece bebisin cekmesi lazım 😊 Rica ederimm
Cemre44 Ben de 36. Haftamdayım gerçekten şimdiden bi şey yapmak lazım mı merak ediyorum 😅 lansinoh krem sürmek dışında bisşey yapmıyorum