Kızlar size bir şey danışacağım kendi takipli olduğum doktorum 40-50 bin talep etti ve eğitim araştırmada yapacak sezeryanı,çoğu kişi şehir Hastanesi’nde başka bir doktor da aynı işlemi yapacak gerek yok o kadar para vermeye diyor sizce ne yapmalıyım