Gozdenurr benim 34 haftalık aynı tarif ettiğin gibi benimde ağrı oluyor doktor e normal artık annesi kocaman oldu diyor bazen de iyice göğüs kafesimin altına sokuyor o zaman kendimi geri doğru yatırmak zorunda kalıyorum yoksa hııı diye nefesimi derin derin çekmek zorunda kalıyorum hele bi doğsun tavşan oğlum bende onun göğüs kafesine gıdı gıdı yapmazsam görür artık bi gel hele yiycem seni diye seviyorum görücem de zaten yemişsin dışarı çıksın diye o kadar zahmet çekicen yerim deme bence bidaha çekilmez ki diyor 😊