Kızlar ilk kez böyle bişey oluyor adetlerim düzenlidir belirti olarak sağ kasık ağrım çok var bide akıntım var başkada bişey yok dün test yaptım negatif hiç silik bile çıkmadı onun için kanda vermek istemedim azcık ta olsa teste belirirdi diye düşünüyorum neden böyle oldu acaba randevuda aldım 23 ağustosta