Hilal2901 Ekoccc dogumdan hemen sonra bir iki adet depend takıp sonra pede geçtim. İlk anda depend rahat oluyor cünkü kanamanın durumunu bilmiyorsun bebişe alısıyorsun derken onu kontrol etmek zor. Sonrasında da giyip çıkarmak zor olsugundan ped kolaylasıyor 😂
gamze6606 Ekoccc normal doğumsa eğer özel hastanede cırtlı bezlerden taktılar bana, doğumdan sonra birkaç kez doktor gelip kanamayı ve dikişleri kontrol etmek için bezi açıyorlar. Evde de depend kullandım çok rahat oldu
Nurcanyks Ekoccc kesinlikle depend alın en kullaslisi iki payet alsanuz yeterli olur ama siz yinede isterseniz bir tane alın belki aşırı kanamiz olmaz gerekirse alırsınız 😊
Rumeysa_01 Ekoccc hastane de cırtlı bez kullandım sezaryen sonrası evde depeend kullandım 3 paket filan