sacmalamakizim Selam kızlar benim az sayıda hamile kıyafetim vs. var, malum yaz olduğu için elbise daha kullanışlı oluyor, pijama, elbise, pantolon vs. hangi siteden alıyorsunuz merak ettim?
surprizbebe sacmalamakizim lcw eskiden çok güzeldi benim ilk gebeliğimden kalanlar var onları kullanıyorum ama şimdi hiç öyle güzel şeyler yok. Kaç avm de gittim baktım bi kaç tshirt bi çeşit tayt ve bi kaç naylon elbise
Cosimaniehaus sacmalamakizim trendyol happiness istanbuldan 2 tane bahçıvan tulum aldım en rahat kıyafetlerim onlar. Onun dışında iki tane beli lastikli bol paça pantolon aldım belindeki lastiği annem söktü daha ince ve geniş lastik taktı onu giyiyorum. Lcw dan blais marka iki tane elbise aldım onu giyiyorum bunlar yetiyor dışarda giymek için.
denizleo09 sacmalamakizim LCW nasıl oldu da bu kadar pahalı oldu hiç anlamıyorum penye elbiseler bile 700-800 Ben Trendyol milladan alıyorum bu sene çok güzel elbiseler aldım hamileliğim çok rahat geçti onlarla
sacmalamakizim surprizbebe Maalesef öyle doğru düzgün bir şey yok, internetten daha kolay bulunuyor ama. 😊
sacmalamakizim denizleo09 Hele pantolonlar eşofmanlar 1.000 tl ben şok alt tarafı eşofman yani neyden ki bu kumaşı. 😄
Booksandcats LCW den alışveriş yaptım çoğunlukla bacaklarım değiyor diye elbise giyemiyorum tişörtleri eşofmanları falan çok güzel çıktı tekrar bebek düşünürsek yine kullanırım yıpranmadılar. Pijamaları da gayet güzel hamile pijaması da aldım ama çoğunlukla kendi bedenimden büyük normal pijamalar aldım. Emzirme sütyeninden de memnunum 😊
Mervecimmm sacmalamakizim benim şuan karnım pek çıkmadı yazı öyle böyle kapatırım diye düşünüyorum ama sonbahar ve kışın kıyafetlere ihtiyacım olacak çalışıyorum bir de ama hamile kıyafeti seçeneği çok kısıtlı bir de bedenleri bir tuhaf hiç güzel durmuyor ilk hamileliğimde hiç güzel kıyafet bulamamıştım ama pandemiye denk geldiği için de pek umursamamıştım.
sacmalamakizim Mervecimmm Benımde doğumun kışın aslında bende ne giyeceğimi bilmiyorum 😄 en önemlisi kış ayı bence, ama bana hiç eşofman pantolon dayanmıyor, dediğiniz doğru karın büyüdüğü için nadir şeyler oluyor.
denizleo09 sacmalamakizim evet kesinlikle. Lcw kotonla filan yarışıyor artık. Ben LCW den aldığım hiçbir pantolonla esortmandan memnun kalamadım hep diz yaptı bazen koton oradan daha ucuza geliyor gidip kotondan alıyorum. Pantolon icin internetten risk alamıyorum da elbiseleri hep trendyoldan alıyorum seçenek de çok hem
Mervecimmm sacmalamakizim eğer çalışmıyorsan 1 pantolon,1 tayt bir kaç tane de üst yeter fazlasına gerek yok bence.
Tugcev sacmalamakizim lcwdan aldım en son ben. Salaş rahat elbiseleri konforlu. Başka yerlerden de almıştım ama beden değiştikçe giyemedim. Lcwdan aldıklarımı aylardır giyiyorum doğurana kadar da giyerim heralde 😀
sacmalamakizim denizleo09 Koton veya defacto hiç hamile giyim göremiyorum ben, neden ki acaba sadece lc’de var orayı da nadir alıyorum.
nur-can621 sacmalamakizim LCW eskisi gibi değil kesinlikle kalitesi düştü ve aşırı pahalı oldu onun yerine Penti daha güzel
numix sacmalamakizim Bunları aldım ve S beden aldım. Belden aşağısı geniş olduğu için çok rahat oluyor 🥰 şuan 25 haftalık hamileyim ve hiç hamile elbisesi almıyorum genelde belden lastikli elbiseler alıyorum karnım alt kısımda kalıyor
Bsk_cb sacmalamakizim ben normal elbise alıyorum açılanlardan bi beden büyük alıyorum rahat oluyor canım