Masal7778 Kizlar iki gündür çok kötü haldeyim sürekli uyumak istiyorum hiç halim yok kalkıp su içmeye mecalim yok sizce normal mi
E-bulut Masal7778 ben de 7+6 dayım. Aynı durumdayım. Geceleri bile bulantıdan uyanmaya başladım. Doktor tavsiyesi ile bi ilaca başladım ama çok etki etmiyor. Doktor bu aylarda bulantının normal olduğunu söyledi ama aşırı kusma olursa gel bi kontrol edelim dedi.
elif475475 Masal7778 offff ben o şekilde 4 hafta geçirdim. Allah yardımcınız olsun tek diyebileceğim şey geçecek inşallah 🥹