Öncelikle merhabalar :) 15+4 de devlet hastanesinde kontrolüm vardı doktorum bebeğin %70 erkek olduğunu söyledi tabi ben netleştirmek istediğim için özel hastaneye Prof Dr. Ye gittim %100 kız dedi yaşayan oldu mu daha önce aranız da belirsizlik çok zor oluyor 😅🙏🏻