e0d0a0 Kızlarrrrrrr akıntım var adet olucakmış gibi bir ağrı da var dünden beri sağ bacağım da ağrıyor gecikmenin 5. Günü yerleşme ağrısımıdır gebelik testi negatif çıkıyor kan testi değer 15mU/mL
e0d0a0 Yaprak- ne kaset teste ne de erken gebelik testinde çıkmıyor doktor sınırda dedi ne gebesin ne de değilsin dedi
mmedinestlms e0d0a0 sen iki gün de git kan ver o yükselir zamanla canım bende pazartesi 77 ile öğrendim çarşamba kan verdim 257 çıktı sende düzenli takip et çıkar o hamişsin bu arada hayırlı olsun rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin 💐
e0d0a0 mmedinestlms aminnn inşallahhh gecikmenin birinci günü kan verdim doktor değerimin 5 olduğunu söyledi ertesi gün birdaha verdim 11 e çıktı iki gün sonra tekrar verdim 15 oldu çok yavaş ilerliyor dedi gebelik var mı yokmu belli değil dediler şimdi artık bekliyorum 3 4 gün sonra birdaha vericem artış var mı diye bana bu değere göre ne gebesiniz ne de değilsiniz dedi sınırdaymış