Kızlar 13haftalığımm 1 2 gündür kendimi iyi hissediyorum ve bu beni korkutuyor neden iyiyim diyorum acaba bişeymi oldu ne bilim karnım çok rahat kasılmam vs yok sanki ne bilim rahat hareket edebiliyorum sanki karnımın içi boş gibi hissediyorum bişey olmamıştır dimi umarım sadece kuruntu yapıyorumdur çok korkuyorum ve kontrolüme daha 10 gün var 😏