12 yaşında ki kızım o kadar zayıftı ki bileğini tutsan elinde kalacak gibi o kadar ince iki kat kıyafet giydirirdim toplu gözüksün diye onda bile toplu durmazdı ah ah gram yemek yemeyen çocuktu ne zor bir şey bir de milletin kadı ay bakamıyor ay yemek yedirmiyor vs vs .. velhasıl endokrine yönlendirdiler beni 2,5 yaşında gittim doktor eşimin kilosu boyunu benim kilo boyu ölçtü dedi ki bu çocuktan ne bekliyorsunuz sizde zayıfsınız sizin kadar olur ortalama dedi şimdi 12 yaşında ben 1.60 boy kızım 1.65 kilosu da yine zayıf 45 ama göze batmıyor tabi 😂 şimdi ki aklım olsa o zaman dert edermiydim acaba asla ! Ayrıca kemik ölçümü yapıldığında da 2,5 yerine kemikleri 3,5 yaş çıkmıştı zayıflığı çok umursamayın önemli olan değerleri