Efdyr Yenidoğan bebeğim var 10 günlük. Göğsünün birini çok kötü yara yaptı emzirirken resmen ağlayasım geliyor. Sizce yara olan göğsümü emzirmeye devam mı etmeliyim yoksa sağarak mı vermeliyim?
Kbra42 Efdyr gümus kapak meme ucu nemlendırıcı kremler kullanmak toparlıyor. Tahının üstünde biriken yağ kısmınıda surebılırsın. Acık tutup kurumasını saglayın. Ben çok dayanamayacak gibi olunca sagdım antibiyotik krem sürdüm bı müddet emzırmedım sonra yıne sagdım. Krem baya toparladı
Gamzeli_03 Efdyr bebek doğru pozisyon da kavramıyor memeyi o yüzden yara oluyor ağzını tam açıp C şeklinde tut birde gümüş kapak kullan o kadar faydasını gördüm ki ben ucu kopma noktasına gelmişti kesinlikle çok faydası oluyor
Sudeakay Ben lansinoh organik göğüs balmını kullanıyorum her emzirmeden sonra mutlaka sürüyorum onun dışında kantaron yağı da çok iyi geliyor emzirmeden sonra mutlaka nemlendir ve imkanın varsa kapatma hemen kendi kendine kurusun kuru bırakırsan yara olur
Efdyr Gamzeli_03 ilk günden beri gümüş kapak kullanıyorum. Ama yine de yara oldu. Dediğiniz gibi düzgün tutamıyor demek ki bebişim