Azra8Engin meinbaby_ doktorum sıkıntı yok demişti. Ben 38 gün sonra regl oldum sonra hemen hamile kaldım. Doğurdum 4 aylık oldu bile. Çok geçmiş olsun. Hayırlı zamanda sağlıkla kucağınıza alin inşallah
Zzulall Azra8Engin maşallah Allah bağışlasın, kürtaj sonrası hamilelik için 3 ay diyor doktorlar. Sizin 3 ay dolmadan mı oldu ? Hamileliğiniz nasıl geçti ?
Azra8Engin Zzulall doktorum 1 ay bekle 1 adet ol yeter dedi. Hamilelikte hiçbir sıkıntı yaşamadım. Kanama düşük riski vs olmadı. Yalnızca tedbir amaçlı 12 haftaya kadar progestan kullandım