minasomer Kizlar doktordan ciktim moralim kalmadi,simdiye kadar hersey cok iyi gidiyordu haftasinda, simdi 35 haftaligim ama haftasina uymuyor 1.5 hafta geride kaliyor, benim gibi olan var mi? Bu neyden kaynakli🤦🏼♀️ asiri stres oldum asiri….
huysuz__ minasomer 3 hafta ve üzeri olunca takip isteyen bir durum. Benim 36+0 3 hafta geride. genetik geriliğe sebep olan bir durumum var, diğer bebeklerim de 6 ve 4 hafta gerilik ile erken doğdu. Ama 2 hafta geride veya ileride olması normal kabul ediliyor, korkmayın minyon bi bebek olabilir yeğenim 2 hafta gerilik ile 38 küsürlü Hafta da doğdu, minyondu şimdi topalak bir bebe oldu🥰 stres yapmayın ❤️
Deletedmom_115 minasomer kilosu mu geride yoksa belirli bir yer mi ? Bir de stres olma oldukça daha çok geriler ben kızma hamileyken 33e kadar her şey yerindeydi ne yazıkki covit olmuştum ve gittiğimde kızım bir buçuk hafta gerilemişti sonra protein beslenme yap dedi doktorum elimden geldikçe her gün bir kase yoğurt yemiştim sabahları haşlanmış yumurta ve yeşillik günde bir tane muz akşam yemekten sonra bir kase kuru yemiş yemiştim sonra gittiğimde 5 gün geri toparlamış biraz demişti bol bol su iç bir de
esraserdar34 minasomer doktorlar bazen yanlış ölçüyorlar hele devlet hastanesine gidiyorsan büyük ihtimalle cihaz yanlış ölçtü benim başıma da gelmişti 35 haftalık hamileydim sancım vardı kendi doktorum da izindeydi idareten devlet hastanesine gittim doktor bebeği ölçtü inanamıyorum bu bebek 40 haftayla uyumlu dedi 4 kilo üstü dedi ve doğum kanalına milimetrik kalmış dedi beni çok korkuttu sonra kendi doktoruma gittim dedi nasıl ölçmüş bu böyle bütün ölçümleri yanlış dedi seni boşuna korkutmuş dedi
erayinannesi_333 Hangi ölçümde gerilik var dedi doktorunuz ? Bizimde 2 hafta gerilik karin çevresinde var eşimde bende iri ve kilolu olmadığımız için normal dedi doktorum.
huysuz__ minasomer benim ki de 2100 gram 2 hafta daha bekleriz dedi dr, gelişimi devam ediyor çünkü. Korkma gerçekten toparlayacak sizin minnoş da😊
Gulcinayazmert minasomer sen bol bol bebeği besleyecek yiyecekler tüketmeye çalış o zaman 2 hafta ileride yada geride olması normal kabul ediliyor🤗
erayinannesi_333 minasomer 36 haftalık olduk büyük ihtimalle bizde 2200 falan olmuşuzdur diye düşünüyorum. İlk oğlum 2400 doğmuştu 35 haftalikken bu hamileliğimde gerilik yaşıyorum 30. Haftadan beri düzelmedi ama kilo aldığı için doktorum sorun etmedi abisi de minik doğmuş felan dedi. Stres yapmayın güzel beslenin 1-2 haftalık gerilik önemli sayılmıyor kilo aldığı sürece
gktgmom minasomer bende 35 haftalıkken gittiğimde kilosunun 2200 olduğunu öğrendim doktor az bu haftalarda 2400 ve üstü olması gerekiyor dedi ama 3 hafta gerilik olduğunu söylemedi kilosu o kadar da düşük değil yediklerinize dikkat etmelisiniz ben protein ağırlıklı beslenmeye başladım inşallah bir sonraki kontrolümüzde normale dönmüş olur 🙏🏻
_merve11 Benim bebem 3 hafta geriden geliyordu haftada bir kontrole gidiyordum yakın takip ediyordu doktor çok şükür 39. Haftada doğurdum 2.830 gram doğdu
Meltemm21 minasomer muz kaşar peyniri ceviz kuru yemişler özellikle kuru incir süt ve yumurta genelde bunları öneriyorlar bende 26 haftalık hamileyim 853 gram bebeğim doktorum gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi ama ben burda okudukça bana az geliyor