Sukoo33 Kızlar genel anestezi ile sezeryan olmustum ben sütüm geç gelmişti . Benım bır arkadasım spınal oldu sütü hemen sonra geldı. Sizce sütün gelmesi genel anestezi , spınal fark varmı yoksa süt gelmesi kişiden kişiye değişir mi
ruveyda123 Sukoo33 hiçbir farkı yok bence yapısal olabilir ben spinal oldum hemen gelmedi eve gelip duş alınca gelmişti
Glsrnergl Sukoo33 yok canm bnde spinal oldum sutum bi haftaya zor geldi gelende 20 gun icinde geri gitti bnce hic alakasi yok gelinimizde oldu mesela ayni sekil hemen süt geldi bence kisiden kisiye degisir
Burcu-2634 Sukoo33 spinal oldum evet hemen geldi sütüm 1 hafta içinde de baya çoğalmıştı ama hemşire meme ucunu öyle bi sıktırmıştı ki sütün gelmekten başka çaresi kalmamış gibiydi 😂
2mnnosanne123 Sukoo33 kişiye göre değişiyor ya bende spinal oldum ilk doğumumda 20 gün sütüm gelmedi sonrda 20 gün geldi kesildi
huysuz__ Sukoo33 ben spinal de genel de oldum. Küvezde oldukları için hemen besleme olmadı, 1 saat sonra sağım yapmam istendi sütüm geldi ikisinde de. Genelde daha çok gelmişti hatta.
Mervecimmm Sukoo33 kişiye göre değişir bence ben spinal oldum 48 saat sonra geldi sütüm. Ama benim bebeğim kuvezdeydi ondan da geç gelmiş olabilit demişlerdi.
denizz45 Sukoo33 spinal anestezi oldum. Sütüm hemen geldi . Kişiden kiseye değişiyor. Moral çok önemli. Ben o kadar çok emzirmek istiyordumki sütüm gelmez diye düşünmüyordum bile artık 🤗
Nuurylmaaz Sukoo33 benim ikinci gün geldi . Kişiden kişiye değişir bence . Oda arkadaşımın doğumdan çıktığı an gelmişti
elmaelmaelma Sukoo33 ben 2 doğumumu da spinal oldum, ilkinde sütüm gelmedi ilk günler. İkincisi erken doğum olduğu halde hemen geldi. Yani aynı kişinin bile doğumdan doğuma değişiyor süt durumu.
hepoyleolurzaten_ Sukoo33 genel anastezi oldum kızımı emzirmeye getirdiklerinde hemeen geldi bence onunla bir alakası yok