Glsrnergl ben 6 yıldır hap kullandim düzenli saatlerine dikkat ederek. Bu zamana kadar ne istenmeyen hamilelik nede hormon bozukluğu yadaa kilo vs sorunu yaşamadım. 7 yılımıza girerken cocuk istediğimize karar verip bıraktım bi kaç ay bedenimi dinlendrdim Şükür Rabbimde ardından nasip etti. Tek cocuk düşündüğüm icinde hap yada kordon bağlatma olarak devam edicem. Doktorla konuşup karar vericem kol altı ve diğerlerini kanama vs yan etkilerini çok sık duydum