Kızlar sanki sol tarağım da elleyimce şişme var gibi yani böyle balon var gibi hissediyorum test yapıcam akşam umarım pozitifi görürüüm onun dışında ağrı var ve göğüs ucu hassasıyeti var 🙏 isteyen herkesin gönlüne göre versin inşallah Allahım darısı da bana 🙏