Kızlar 7 haftalık oldum hemen hemen kalp atışlarını duyduk doktoruma kasıklarda hafif sancı ağrı olduğunu batma şeklinde ara ara özellikle yorulunca olduğunu söyledim problem olmadığını ama önlem amaçlı progestan verdi dün gece kullanmaya başladım kullanan var mı sizce korkmalı mıyım lütfen bilenler ile konuşalım