Festinalente Kızlar bugün 20+6 haftalık oldum tetanoz aşısı için sağlık ocağından aranmadım benim mi aramam gerekıyor ?
dhbetul Festinalente eğer ilgili bir ebeye denk geldiyseniz onlar arıyor çağırıyorlar. Sizin gebelik durumunuzu sağlık ocağına bildirmiş olmanız gerekiyor ama.
fnga Festinalente ben 23+4 haftalık hamileyim dün aşı oldum. Geçen hafta gebe okuluna kaydoldum oradaki ebe sağlık ocağına sor aşıyı demişti.Sağlık ocağının benimle iletişime geçtiği bir wp hesabı var oradan sordum oda bu hafta gelebilirsin demişti.dün aşı olurken hemşire bilgi verdi. Hamilelikte 30.haftaya kadar 1 ay arayla 2 kere aşı olman gerekiyor dedi.normalde aşı 24 ve 28.haftalarda yapılır sende 1 hafta erken yaptık ama önemli değil dedi. 9eylülde inşallah 2.dozu yaptıracağım
hermione_granger Hamile olduğumu öğrendiğimde sağlık ocağına gittim bana haftamı hesaplayıp 20.ci haftamda randevu verdi gittim kan idrar tahlilleri ve aşı oldum o gün yine haftamı hesaplayıp 28.ci haftaya tkrar randevumu verdi bende arama falan olmadı