Masalnuray123 9 gün oldu doğum yapalı şeker hastasıyım bebeğim de yogun bakımda şekeri surekli düşüyor ve göbeğinden glikoz alıyor bugün eko cekceklermis başına gelen var mı😔
cLearQueen Masalnuray123 cok gecmis olsun. Sizin sekerinizden dolayı mı olmus kac cikiyordu sekerleriniz insulin kullaniyor miydunuz gobekten glikoz ilk defa duydum
annesininballisi Masalnuray123 merhaba öncelikle geçmşl olsun bende seker hastasıyım da bebeğiniz kacıncı haftada kaç kilo doğdu acaba?
Masalnuray123 cLearQueen son zamanlarda 300 400 lere kadar çıktığı oluyordu 😔 evet insülin kullaniyorum malesef şekeri hep düşüyor göbeğinden incecik bir serumla glikoz alıyor😔
cLearQueen Masalnuray123 doktorlar ne diyor, bu forumda boyle senin gibi biri daha vardi onun da bebeginin düsüyodu sekeri.doktor bol bol emzirmesini soylemisti ve duzelir demisti
Masalnuray123 cLearQueen emmiyor malesef günde 1 defa görme hakkım var zaten gidiyorum ama emmiyor hiç bisekilde 😔
Masalnuray123 cLearQueen bazı bebeklerde şeker inatçı olabilir diyor ve tekrar glikozu yukseltceklerini soylediler çok korkuyorum
cLearQueen Masalnuray123 bu ikinci bebek dimi senin? Digerinde de yasadin mı şeker yuzunden? senin ve bebegin icin dua edicem.. korkma Allah’ın izniyle duzelir… seker tansiyon tiroit pıhtılasma vs vs vs.. var işte herkeste biseyler..
Masalnuray123 cLearQueen evet 2. Bebek ilkindede yaşamıştım o da 32+4 de doğmuştu😔 Gerçekten öyle rabbim butun yavrularimiza şifa versin 🙏🏻 teşekkür ederim duan da bizede yer verdiğin için🙏🏻
annesininballisi Masalnuray123 anladım cok geçmşl olsun tekrardan sağ salim kucağınıza alıp evinize kavusursunuz bebeğinize beraber insallah 😔🙏🏻
Masalnuray123 annesininballisi teşekkür ederim ama sizde çok dikkat edin bendeki şeker bebeği çok etkilemiş ve çok üzgünüm keşke biraz daha dikkat etseydim 😔
annesininballisi Masalnuray123 dikkat etmeye çalısıyorum ama suan 35 haftalık ve 3100 gr 38 hafta uyumlu önümüzdeki hafta bana da gün verecekler.
Masalnuray123 annesininballisi doğumda belli oluyor herşey gerçekten rabbim güzel doğumlar versin sağ salim kucağımıza alalım.insallah ❤️🙏🏻