Doktoruna ve çatına bağlı aslında. Benim dr 4 kiloyu geçerse sezaryen yaparız dedi hep. Çatı muayenesinde çatın çok güzel 4 kilo üstü bile rahat geçer buradan dedi. Normali bekledik bebek kordona dolandığı için mecburen sezaryen oldu. Kayınvalidem eşimi 4500 kg doğurmuş 😅 birde benim dr bi hastası vardı 5 kg normal dopum yapmıştı 🤣🤣