Bugün İstanbul Hamidiye Etfal hastanesine kan uyuşmazlığı iğnesi için gittim. Herhangi bir kanamam yoksa eğer iğne yapamayacaklarını söylediler. Ama özelde takipçiyim doktorum yaptırmam gerektiğini söyledi. İlk gebeliği olup istanbulda devlette iğnesini yaptıran var mı acaba?