DemetDuran Ben akın azmana gidiyorum kendi kliniğine ama merkez prime de doğum yapıyormuş 28bin dediler yüzyıl 21di en son şimdi daha uygun ve iyi bir doktor arayışına girdim de
Ayse_2807 DemetDuran bende akın beye gidiyorum ama Medar da yapmiyormus artık yanilmiyorsam Medar el değiştirmiş diye duydum
Begum- DemetDuran merhaba bende yüzyıl hastanesi gidiyorum . Doğum ücretini nezaman sordunuz. Çarşamba günü oradaydım sormayı unuttum
Ayse_2807 DemetDuran evet bende ona gidiyorum cokda memnunum şuan daha 18+5 ama çok iyi bir doktor dalında yani çok bilgilendiriyor.Merkez prime hakkinda doğum ücreti ile ilgili bilginiz varmı?
DemetDuran Ayse_2807 ilk gebeliğimde akın azmanda doğum yapmıştım o zaman yüzyılda çalışıyordu yine kontrollerime hep ona gittim 34haftamdayım şuan. 28 biraz fazla gibi geldi yine emin değilim tabi ama araştırıyorum şuanlık
Ayse_2807 DemetDuran teşekkür ederim.Normal doğum ile sezeryan arasında fark olması lazım diye biliyorum ama demekki anlaşmaları öyle sormadım da hiç
Ayse_2807 DemetDuran hayırlısı inşallah şuan sezeryan görünüyor benim daha erken ama plesenta bebeğin onundeymis belki yukarı çıkar dedi doktorum ilk doğumum normaldi hayırlısıyla kucağımiza alırız inşallah