06Pembemavi80 atlatamadım açıkcası, 3 yıl öncede ailemi kaybettim ben hepsi üst üste gelince çok ağır oldu benim için ama ben hep şükrettim daha fazla acı çekmediği için. Erken doğmuştu kasık fıtığı vardı, böbreklerinde taş vardı ve ağlama krizleri vardı çok şey yaşadı artık acı çektiğini görmek beni kahrediyodu. Hatta cenazesinden sonra eve gelip şükür namazı kıldım öyle söyleyeyim size. Sadece dua ettim, Rabbim bi şekilde verdi sabrını şimdi yine hamileyim aynı şeyleri yaşamamak için dua ediyorum. Biraz kendi içinizle kalın, diğer çocuklarınızla vakit geçirin ve sürekli dua edin o zaten melek oldu en güzel yerlerde inşallah sizi bekleyecek 🙏🏻❤️