Yazıp yazmamakta kararsız kaldım ama burda çok araştırma yaptım çok post okudum benim yazdigimida başkası okur belki . Aynı acıları yasamis anneler anlıyormus birbirlerini ..Allah razı olsun yardımcı olan arkadaşlar da oldu hep dualarimdasiniz 🦋
🍂23+4🍂
🕊️Bugün 8 gün oldu Umay Ülkü’m le vedalasali . 3..bebeğimdi supriz yumurtamiz olmustu ihtimali yokken gelmişti. Başta çok zorlandım nasıl oldu , ne olacak şimdi ,sıkıntılar sorunlar derken kanamam olmaya başladı düşük riski çıktı adet kanaması gibi çok fazlaydı . Kese bozuldu falan ama düşmedi tutundu. Sonra dedim ben böyle dediğim için oluyor kendimi topladım. Çocuklarımda gün gün sevmeye basladilar hiç görmediler ama çok benimsediler hep hayran kaldım onların o hallerine. 14 haftalık gittim normal dedi. 16 haftalık başka doktora gittim beyninde bı boşluk var dedi . 1 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi ama oraya gidemedim. Detaylı ultroson yaptırıyorum genelde diğer testleri yaptırmadım çünkü 2 sağlıklı çocuğumuz vardı başımıza ne geleceğini bilmiyorduk tabi. Detaylı ultroson haftası geldi diyerek normal muayneye gittim. Doktorumun beni muayne etmesiyle yüzünde bı değişiklik oldu olumsuz olan şeyler vardı hissettim. Bizi hemen bı kağıtla perinatoloji doktoruna yönlendirdi. Acil olarak gittik doktor epey muayne etti 1 saati geçmiştir.
Duymayı hiç istemedigim şeyler . Boğazımda bı düğüm oldu yutkunamadim . Bazilarini anladım ,bazi dediklerini duymadım hiç. İstediginiz hafta sonlandırma yapılır dedi orasını duydum. Ordan çıktık ne olduğunu algilayamadim eve geldik. Çok araştırma yaptım çok okudum . Başka ilde başka perinatolojiye gidelim dedik o doktorda direk ultrosonla bakarak daha açıkça ve net konuştu . Geç kalmayın dedi. 2 hafta falan gittik geldik günlerim geçmedi yemeden içmeden kesildim . Kim bebeğinden vazgeçmek isterdi ki. Dogsa iki büyük Ameliyat mutlaka ilki 1 hafta içinde. Donanımlı bı hastanede olması gerek. Sizin bebeğiniz kaldiramaz dendi. Herşey yolunda gitse bile beyincik oluşmadığı için hasta ve yatağa bağlı olacaktı 2 3 yaşına belki gelir . Kalbiyle sorunlar birleşince hiç olumlu konusan kimse olmadı. Düşündükçe vazgeçmeye çalıştım , onu o hallerde görmeye aklımda kalbimde dayanmazdi . Suni sanciyla doğum yaptım ve bebeğimi gördüm. Çok güzeldi ve abisine benziyordu. Onu gördüğüm için çok mutluyum halen gözümü kapatınca görürüm. Doktor ultroson yapmak istiyor diye sabahı beklettiler bebeğimi buzdolabına koydular . Çok üşüdüm o gün . Sıcacıktı soğuk bedeniyle aynı odada kaldık. Beni servise görüyorlardı kucağımda siyah bı çanta içinde bebeğim koridorlar boş karanlık sadece biz. Saatler hiç geçmedi sabah olmadi. Onu çok seviyorum 630 Gr dogdu Bı mezarı oldu gidebileceğimiz. O en güzel yerde ve en güzel şekilde bakılıyor .Ama içimde kocaman bı boşluk kaldı. Yarım kaldım. Donuklastim , öfkem arttı , heycanim kayboldu giderken benden de birşeyler götürdü . Üzgünüm hemde çok , geceleri uyuyamıyorum . Bana ayak izini verdiler saklamak istersin diye. Hiç birşey almamıştım daha ona vakti var diye. Buda bizim payımıza düşen imtihanmis , yüreğime ferahlık ver diye dua ediyorum
🤲aynı acıları paylaşan annelerden dua istiyorum . Bir gün kavuşmak var .🕊️
Bebeğimde olan sorunlar bunlardi, sonuç kağıdı bu kaldı elimde 🍂
Sağ ventrikul duvar kalınlığı 5.4 mm
Sağ ventrikul de hiperojen odak izlendi.
Perikardiyal efuzyon 2.7 mm izlendi.
Tek umblikal arter izlendi.
Kısa FL.
Outlet septal VsD izlendi.
Aort küçük izlendi .
Vermis hipoplazisi .
Dandy Walker .
Tegmento vermian acı 49 mm.
Nazal bone 3.4 mm
Persistan sol Vena cava superiar izlendi.