Hevinnn Ben hiç bir teoriye inanmıyorum canım, ilk kızım 2 günde bir ilişki olduğu için, ve yumurtlama takip etmediğim için hangi gün oldu bilemiyorum. 😄 2. Kızım yumurtlamanın en yüksek olduğu gün tuttu, çünkü sadece o ay değerlendirdik 1 kere, onun için hangisi hayırlısıysa o olsun, bu da doğsun 3. İstemiyorum. 🤣