benimde bugun regl günüm. gögüslerim sis ve etrafında minik kabarcıklar var. daha önce hic böyle bisey olmamıstı. kasık agrım oluyor ama regl gibi de sanki bilemiyorum. internetten prodoctor erken gebelik testi siparis ettim yarın gelecek gözüküyor. yapsam cıkar mı bilemedim. umarım ikimizde de bebis vardır 🥹