muphem Fatmanur12345 geç döllenme mi oluyo acaba ya da benimkş mi erken döllenmiş oluyo? Ben bi hafta gecikmeyle 41.000 di değerim. Sizin iki hafta gecikmeye 5000. Bunun açıklaması bu mu oluyo sizce
babyUras_ Fatmanur12345 karından gözükmese bile alttan gözükür . Benim değerim çok yüksek olmasina rağmen karından göremedi tabi cihazda önemli . Bugün tekrar gittim 7+1 alltan gorebildi karnımdaki yağdan gözükmemiş 😂
Fatmanur12345 babyiscoming_ bir gün gecikince 9 beta çıktı 14 gün oldu gecikme beta böyle son regle göre 6 hafta 2 günlük
muphem Fatmanur12345 demek ki öyle oldu çünkü değer artışınız güzel demek ki geç döllenme oluyor. Hayırlı olsun inşaallah😇💜