Gamze_dn Hhh03 pihtilasma cikmis cnm doktorum banada hafif pihtilasma var dedi ama hamile kaldim5 aydir igne ve ilac kullaniyorum doguma kadarda kullanicaksin dedi.
nisaaa5400 Hhh03 canım benimde böyle şimdi doktorun yanından çıktım eşimin sonucu temiz bende pıhtılaşma ve az bir şey kromozom bozukluğuna yatkın bir şey çıktı
Hhh03 Bir_nazenin01 genetik doktoru önemli Bi pıhtılaşma yok dedi anlamadım bende 2 gen heterozigot araştırmam sonucu pıhtılaşma oluyo ama bunlar önemli değil dedi
Bussuk Hhh03 banada genetik doktoru cok hafif pıhtılaşma var dedi iğne kullanmasanda olur dedi kadın dığum dokturda biz önlemimizi alalım dedi iğbe kullanıyorum
Hhh03 Bir_nazenin01 anladım canım sağlıkla kucağına al yavrunu🤲🏻kadın doğum doktoruma daha göstermedim sonucu bakalım o nediycek genetik doktoru böyle deyince bende şaşırdım
Gamze_dn nisaaa5400 doktorun sana hamile oldugunu ogrenir ogrenmez gel.dedimi peki? Yani hamilleik dusunuyorsan pihtilasmada ciktiysa elbetki igne verecektir hamile kaldiginda.
Hhh03 nisaaa5400 Rabbim hayırlı şifalar versin canım bende bugün kontrole gittim işte 2 gende heterozigot çıktı senin kaç gende pıhtılaşma var
nisaaa5400 Gamze_dn canım evet benim 2 tane kaybım var allah göstermesin kromozomum da sıkıntı olduğu için istersen sağlıklı bir bebek için tüp bebek yapın dedi ama allah’a şükür ben hamile kalabiliyorum ama işte sağlıklı olur inşallah bir daha
nisaaa5400 Hhh03 benimde 2 tane canım ama ben ondan korkmuyorum onu kan sulandırı haplarla halleolur inşallah kromozom bozukluğu moralimi bozuyor