shrnur Uygulamaya göre 16 Ağustos ama bi kaç gün önce geliyor adetim dün gece tuvaletimi tutarak test yaptım negatif çıktı sizce daha erken mi yoksa yok mu baya bi yıkıldım açıkcası 😔
Sinerjik Benimde bat 15. mide yanmam dışında herhangi bir belirtim yok. Mide yanmasi da belirti ise tabi. Canim bence erken ben sali falan yapacağım sanırım hala şüphem olursa veya artarsa. Siz ne zamandir deniyorsunuz. Bende pkos da var takviye kullanıyorum
shrnur Sinerjik ben nisanda kürtaj oldum bi kere adet gördükten sonra denemeye başladık mayıstan beri deniyoruz bu 4. Ayımız umarım artık görürüm çünkü ilk kürtajımı psikolojik tedaviyle kendimi topladım çok yorgunum inşallah artık olsun sağlıklı kolaylıkla bu ay bakalım Salı günü test yapacağım tekrardan
Sinerjik Mavikelebek24 canim biz 4 aydir istiyoruz ilk 3 ay doktorumun tavsiyesi ile inofolik kullandim ama su an pikassos diye bir takviye ye başladım. 15 gundur bunu kullanıyorum. Inofoligin icinde inositol ve folik asit var. Pikassosun icinde daha baska yararli seylerde var zaten hepsi ayni kapiya ciktigi icin de bunu deneyim dedim bu ay bakalım. Ikisini de oneririm ama pikassos dedigim gibi hem inositol hem cinko resveratrol falan var
Mavikelebek24 shrnur çok test yaptım ama negatif hep gördüm. Acele etmemek gerektiğini öğrendim. Önümüzdeki hafta salı veya çarşamba yapacağım.
Sinerjik Pkos icin mi canim? Doktor bana 6 ay dene olmazsa tedaviye baslayalim demişti. Tedavi dedigi klomen + catlatma filan mi oluyor @Mavikelebek24
Mavikelebek24 Sinerjik Pikassos’u folik asit için kullanıyorum. Çatlatma olarak letu kullandım. Beklemedeyim. 2 ay letu denicez olmazsa tüp bebek dedi.