Selam hanımlar şimdi kafama takılan bir şeyi sormak istiyorum bende bu ara 3-4 gündür başlayan yalancı sancılar işte kasılma kramp gibi şeyler mevcut ve en korktuğum aşağıya olan baskı bende hani doktoruma aslında 1 hafta kadar zamanım olmasına rağmen dedim hata yapmıyım belki yapılması gereken bir şey vardır hani gitsem mi yoksa kalsam mı ikilemde git gel derken doktora yazdım gel derse öbür gün çıkıp gidicemmm çünkü ,fakat hastanem bana hem çok yakın değil bi hemde doktorumun cevabına göre davranacağım için beklemede kaldım doktor 2. Gün mesajımı gördü ve normalde çok kısa da olsa yazar bir şey yazmadı yani bu haftalarda bana bu ulaşılmazlık ilginç geliyor özel hastaneye gidiyorum başından beri hiççbi farkı yoksa neden yani 🤷🏻♀️ siz telefonla ulaşıyor musunuz ? yorumlarınızı bekliyorum 🥰