Nurguuulll 34 haftalığız doktor saat 3 te görecek sonucu adet sancısı gibi ağrım var sabah 6dan beri bilenler yorumlasın lütfen
TKumsall Nurguuulll biri yüksek diğerleri daha düşük ama sancı gözüküyor çok sık değil yüksek sancılar pes peşe olunca doğum sancısı olarak geçiyor
TKumsall Nurguuulll doğum sancısı olarak kabul etselerdi serum takip tekrar nst bağlıyorlar ona göre de yatış veriyorlar