Kesimeliff evet canımda şuan devlette araştırma Hastanesi’nde orda yer vardi ozeldeki doktora sorduk devlette yer actilarsa oraya gidin boş yer bizde de olmayabilid ortada kalmayın dedi bizde oraya gittik direk.. ama bu konuda ihmalinj gördüm yarın bırakmak istemiyorum hiç bebeğimi.. imza atıp cikartiyolarmis aticam cikarticam ya bebeğim öyle ortamda daha fazla kalmason bu durumu bir haftadır yaşıyor zaten farketeden o bir hafta içinde farkederdi son güne bırakmazdi