Aylaa123 Ftmaa28 ben bu ikisimi almıstım ispanyol olan yazlık üstte hiç yok gibi dar olan biraz daha sonbaharda giyilir yaz için pişirir
sltn2686 Ftmaa28 ben artış diye bir marka var ordan hem kısasını hem uzununu aldım ama bedeni büyük geliyor Şuan 17 haftalığım 1 ay sonra giymeye başlarım 😁
tiniminianne MerveeAa bende bunlardan aldım 2 kışlık 2 yazlık bütün hamileliğim bunlarla ve örme elbiseler ile geçti 😊
Ftmaa28 sltn2686 beden derken karın kısmı mı büyük geliyo yoksa bacaklar mı hamile taytları genelde dizler vs pot duruyor diye ben xxl beden şort tayt aldım bi yerden hamile taytı gibi oldu cook rahat oldu
sltn2686 Ftmaa28 Ben l aldım dizi falan acayip bol oldu yani 171 boyum 63 kiloyum Şuan 4 aylık hamileyim M beden alsaymışım keşke , karın kısmı zaten bol suanlık