Merhabalar bir konuda deneyim ve bilgilerinize ihtiyacım var.
Göğüs uçlarım maalesef yok hastanede hemşirelerin yardımıyla emziriyorduk uç çıkarıcı vs.. son gün silikon uç aldık onunla emzirmeye başladım. Eve gelince de düzenli sağım yapmaya başladım. Ve sütün ne kadar olduğunu gördüm.Şuan sağ göğsümden 30-60 ml arası süt gelirken sol göğüsten 10-15 ml anca geliyor. sağ göğüste süt akıyor . Çevrem sol göğsümün tıkanık olabileceğini söyledi neler yapabilirim başına böyle birşey gelen duyaaan çözümü olan varmııı? 😕
sarılık olduğumuz için 2 saatte bir beslemek gerekiyor… bir sağım bir emzirme bir mama şeklinde gitmeye çalışıyorum.ama süt yetersiz💔
Bu arada uçsuz sağ göğsümü daha çok emzirmiştim sanırım orası o yüzden fazla olabilir mi diye düşündüm . Sol göğsümü de emzirmek istiyorum uçsuz fakat tutmuyo çok aglıyoo.