Hppyyymom Arkadaşlar aranızda gebelikde troid ilacı kullanıp ikili tarama riski yüksek çıkan varmı? Sizce kan sonuçlarını etkilemiş olabilir mi?
sacmalamakizim Hppyyymom Troid ilacı kullanıyorum, ikili test yaptırmadım ama birbirleriyle alakası yok, ikisi de ayrı kan testi ayrı hormonlar sonuç olarak.
Sedadvc Hppyyymom Ben kullanıyorum. İkili testim düşük risk çıktı. Yaş riski biraz fazla çıktı. Doktor da onu önemsemedi.
Niloyaaaaa Hppyyymom gebeliğimin başından beri tiroid ilacı kullanıyorum ikili taramamda risk çok düşük çıktı etkilendiğini zannetmiyorum o yüzden
Gizem-kara2334 Hppyyymom trid ilsci kullanıyorum bende 50 ml levateon susnlik bı sorun görünmüyor diyor doktor
Gizem-kara2334 Gizem-kara2334 ikili test oldum hersey normal 3lu teste gerek yok dedi detayliya girdim orda a dan zye baktık bişey çıkmadı gayet sağlığı yerinde 24+6dayiz ikinci gebelik 38de4. De sezeryanla alicak 4 Eylül’de