atamoms 39.haftada bebeğim kanala inmişti 39+2de kanalda olmasına rağmen yeterince açıklığım olmadı suni sancı aldım ama bebeğin kalp atışları etkilendi ve sezeryana dönmek zorunda kaldık her iki doğumun da avantaj ve dezavantajları var bence şu an endişe etmeyin henüz erken akışına bırakın bebek nasıl gelmek istiyorsa gelecektir zaten 🌸